Szkolenia polecane | |
Profesjonalna Obsługa Klienta- 2 dniowe warsztaty praktWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy zajmują się bezpośrednią obsługą Klienta Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM DLA MANAGERALUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCICEL SZKOLENIASzkolenie buduje kompetencje niezbędne do samodzielnego zarządzania zespołem pracowników KORZYŚCIPoznasz swój styl kierowania zespołem. Dowiesz się, czy jest on prawidłowyDowiesz się (...) Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Coaching jako narzędzie wspierania ludzi w rozwojuKM Studio - szkoleniaSzkolenie coaching pozwala poznać metodę coachingu i zrozumieć istotę tej formy pracy. Jest pierwszym krokiem w procesie stawania się osobą wspierającą lub towarzyszącą klientom w rozwoju. Najbliższy termin: 2024-06-11 - 2024-06-12 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
AI (SZTUCZNA INTELIGENCJA) W BIZNESIE. Szkolenie z praktycznego zastosowania dla firm i managerówB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Szkolenie "AI (Sztuczna Inteligencja) w biznesie" stanowi kompleksowy kurs, który łączy teoretyczne podstawy sztucznej inteligencji z praktycznymi przykładami jej zastosowania w realiach biznesowych. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Jak podnieść, jakość telefonicznej Obsługi Pacjenta? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Leadership - przywództwo - jak być lideremKM Studio - szkoleniaSzkolenie jest skierowane do kadry zarządzającej średniego i wyższego szczebla. Dla osób które potrafią już zarządzać pracownikami, mają w tym obszarze doświadczenie, jednak pragną rozwijać swoje kompetencje przywódcze. Najbliższy termin: 2024-06-11 - 2024-06-12 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
Zarządzanie sobą w czasie szkolenieWSTRONEROZWOJUKażda osoba, która pragnie świadomie doskonalić strategie zarządzania sobą i swoją produktywnością. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Reklamacje, jako źródło wiedzy o oczekiwaniach i potrzebach Pacjentów- 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników, którzy obsługują klientów zgłaszających reklamacje. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Wywieranie wpływu na innychWSTRONEROZWOJUKażda osoba, która pragnie świadomie i skutecznie wpływać na innych z poszanowaniem ich osobistej wartości. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Szkolenia Zamknięte rozwój osobisty
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.